Lumi on kadonnut!!!! Voi laitalahdenkaupanpilaantunutsilli sentään. En tykkää tästä nyt yhtään. Nanna on repinyt mua korvista, se tykkää siitä. Sitten se juoksee MUN huom MUN vinkulelun kanssa pöytää ympäri. Mähän olen niin aikuinen etten sen perässä juokse, ainakaan ihan koko aikaa.... Mutta asiasta sadanteen millon lumi tulee takasin? Olin perehtynyt jo lumileikkien saloihin kunnes PUFF se oli häippässy??? Mistä johtuu?? Sateesta, niin ne kaikki sanoo.... Epäilempä kuitenkin. Tassut kirjoittaessa pääsee hiukkasen väsyyn.. Mutta asiaa tulee niin että ropisee, aivan kuin sadekkin! :D
Olen vahtinut tavallista varmemmin. Katto kolisee tuulesta ja sade hakkaa kattoon niin on pitänyt silloin tällöin ilmoittaa että joku voisi tulla, että haukun nyt varmuudenvuoksi kun ei kuule kunnolla tuon myrskyn takia. Eikä ne ymmärrä minua, sanovat vain vainoharhaiseksi? Olenko minä sitten sitä? En, en kyllä ole. Aina ne kiusaa siitä että haukun siitäkin jos kärpänen menisi oven takaa. Ehkäpä haukkuisinkin, mutta se osoittaa että olen huippuhyvä vahtikoiramestari! Nyt pitää mennä vahtiin Nannaa, nähtäillään ja kirjoitellaan taas!